czwartek, 5 lipca 2012

Modelka, praca nr 2 - pop-art

Dziś zająłem się obróbką kolejnego zdjęcia z ostatniej sesji. Tym razem - dla zachowania równowagi - coś milszego dla oka.
Skłoniłem się bardziej ku pop-art'owi - dla zainteresowanych - 3 godziny pracy z długimi przerwami (nie licząc robienia fotografii) przy Dj Champion - Keep on ridin'

Przebieg pracy:

1. Surowa fotografia bez żadnych obróbek:



2. Kolejnym krokiem było standardowo wykadrowanie + małe poprawki kosmetyczne.



3. Tu zająłem się tworzeniem kształtów - najpierw odręczny szkic, następnie dokładne kształty za pomocą wektorów.



4. Poprawiłem ekspozycje, dodałem kilka filtrów i ogólnie rozjaśniłem cały kadr. Pokolorowałem również chmurki.



5. Pozostało jedynie urozmaicenie kompozycji na brzegach i dodanie napisów.



Efekt końcowy w większej rozdzielczości można zobaczyć na Fun, beer and chillout - Digart.pl

Zapraszam również na mojego fan-page oraz do zakładki kontakt.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz