niedziela, 17 czerwca 2012

Fotografia w plenerze + grafika

Duże rzeczy, potrzebują dużej przestrzeni. Nie zawsze istnieje możliwość zrobienia zdjęcia w przyzwoitym miejscu, a zdjęcia w specjalnych studiach są zazwyczaj wysoko cenione.
Ten post pokaże przebieg prac nad uatrakcyjnieniem zdjęcia dużego przedmiotu - w tym wypadku samochodu. Od razu zaznaczę że jest to bardziej artystyczna wizja.

1.

Surowe zdjęcie auta. Długi czas naświetlania, średnia przysłona, wczesny wieczór. Nie wyszło zbyt rewelacyjnie z powodu braku czasu. Temperatura barw jest nieodpowiednia ect. Zdjęcie bez żadnych obróbek graficznych oprócz zmiany rozmiaru i wymazania nr rejestracyjnego.

2.

Zdjęcie po podstawowej obróbce. Poprawiłem kolor lakieru - zlikwidowałem pomarańczowy odcień refleksów od latarni. Wykadrowane.

3.

Delikatnie poprawione kolory zdjęcia. Dodany blask na boku auta.

4.

Aby dodać dynamiki całej pracy, dodałem światło reflektorów oraz ślad hamowania. Nieregularne przyciemnienie dookoła urozmaica kompozycje. Widać też numery na tablicy.

5.

Na koniec dodałem dookoła kilka abstrakcyjnych elementów. Zmieniłem kolorystykę całości, wyostrzyłem auto i dodałem nieco rozmycia na górze i na dole, aby je odpowiednio wyeksponować.


Zapraszam po więcej na Fan-Page:

www.facebook.com/GrafikaFotografiaReklamowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz